Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A 1025 utazót megkérdező reprezentatív, online felmérésből kiderült, az utazók 39 százalékának a legfontosabb maga az úti cél, míg 34 százalékuknak az utazás ára. A magyar nyaralók 45 százaléka európai úticélokat választ, belföldre 38 százalékuk megy.

Az eredmények alapján a válaszadók 91 százalékánál a megfelelő ár-érték arány dönt az úticél kiválasztásakor, 71 százalékuk a szálloda elhelyezkedését tekinti elsődleges szempontnak.

Mind a kisgyerekesek, mind a gyerektelenek a tengerpartot választják legszívesebben, 67 százalék válaszolt így. Nyaraláskor a megkérdezettek 83 százaléka várost néz, 65 százaléka kirándul, 57 százalékuk pihenéssel tölti az időt. A városnézés a középiskolás gyerekkel utazók esetében kiemelkedően magas: 94 százalékuk választja ezt a kikapcsolódási formát.

A szálláshelyek közül a szállodák vezetik a sort, 63 százalékban itt foglalnak szállást, második legnépszerűbb az apartman, 59 százalékkal.

A válaszadók 90 százaléka szerint a tisztaság a legfontosabb egy szállásnál, 64 százalékuk elvárja a wifit, 68 százalék a kényelmes, nagy ágyat. A 18-24 évesek körében a wi-fi jelentősége már 85 százalék, az idősebb korosztályban ennek jelentősége fokozatosan csökken, de még a 60 év felettieknél is 57 százalék igényli, hogy legyen vezeték nélküli internet a szobában.

A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Dániel.