Az újabb karórák közül a legnépszerűbb presztízsmárkák a Rolex és a Patek Philippe, ritkábbak a Jaeger le Coultre és Vacheron Constantin típusok. Az 1945 előtti kar- és zsebóraválaszték főképpen három minőségi márkára korlátozódik: ezek az Omega, az IWC (a legendás Schaffhausen) és a Doxa. Az előbbi kettő jóval drágább és jobb minőségű, mint a Magyarországon a korabeli reklámok miatt etalonná vált Doxa. (Részletek a hétfői NAPI Befektetőben)
A magyar szakképzés Európa élvonalában van a miniszterelnök szerint.
A fintechek a bankszektor bomlasztói, előbb-utóbb egybeolvadnak a hagyományos pénzintézetekkel – mondta az Economxnak Johan Gabriels, az iBanFirst regionális igazgatója.
Az ágazat jelentősége a gazdasági mutatókkal mérhetőnél is nagyobbKPMG-vélemény.
A külföldi munkavállalást illetően hazánk 18 helyet csúszott vissza a népszerű városok rangsorában.
1023,2 milliárd forint forgalmat értek el tavaly, amely 15,79 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.
Egyes tartalomban termékmegjelenítés sem tehető közzé.