A Miniszterelnöki Kabinetiroda jóformán két-három naponta szondáztatja a közvéleményt különböző felmérésekkel, hogy kitalálják, mivel érdemes előrukkolnia a kormánynak. Egy a 24.hu birtokába került dokumentum szerint a Rogán Antal irányítása alatt álló kabinetiroda a megalakulása, vagyis a 2015 novembere utáni két és fél év alatt (tehát a 2018-as kormányalakításig) közel 400 közvélemény-kutatást készíttetett.

A mérések többségét a "kormányzati kommunikációs stratégia megalapozására" hivatkozva rendelték meg. Az adatokból az látszik, hogy Rogánék rutineljárást alakítottak ki: minden hónapban nyolc telefonos lekérdezést csináltattak 500 fős mintán, ezeken felül további három-hat 1000 fős kutatásra is igényt tartottak. A legforgalmasabb időszak a kabinetiroda indulása körüli volt: 2015 utolsó két hónapjában (közvetlenül a szeptemberben tetőző menekültválság utáni hetekben, hónapokban) 55 különféle közvélemény-kutatást készíttettek.

QP | Quality Placement

Telefonos vizsgálattal mérték fel például, hogy Soros György megfelelő alany-e ahhoz, hogy fel lehessen építeni ellene egy negatív kampányt - derült ki a DK adatigényléséből. A kormány egy ideig tagadta, hogy születtek ilyenek Soros Györggyel kapcsolatban, mondván: nem volt szükségük erre, mert Soros tervei nyilvánosak, az ellenzék pedig ezeket a terveket akarja megvalósítani. Most már nem állítják, hogy nem létezhetnek akár Sorossal is foglalkozó kutatások is, csak azt mondják: az elmúlt években akkora tömegben zúdult rájuk a ok felmérés, hogy már nem tudják megtalálni ezeket