Folyik a tervezése az M34-es gyorsforgalmi útnak, amely Vásárosnamény és Záhony között épül meg. A beruházó Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő (NIF) Zrt. már korábban közzétette a tervezői közbeszerzés eredményét. A munkákat az Unitef '83 Zrt., a Roden Kft. és a TURA-Terv Kft. végezheti el.
A beruházást az Európai Unió és a magyar állam fizeti. A szerződést a közelmúltban módosították, mert a nyomvonallal kapcsolatos egyeztetések a helyi önkormányzatok közül néhánnyal nem zárultak le az eredeti tervek szerint.
Kapcsolódó
Az M34-es az M3-as vásárosnaményi szakaszától indul és a magyar-ukrán határig vezet majd. Az M3-as eddig Vásárosnaményig készült el, innen egyrészt az északi irányban megépülő M34-essel érhető majd el Kárpátalja, másrészt a keleti irányban folytatódó M3-assal, aminek végpontja az újonnan megépülő Beregdaróc-Beregdéda határátkelő lesz. Utóbbi északi irányban öt kilométerre épül a Beregszászra vezető beregsurányi határátkelőtől.
Az M34-es mintegy 39,3 kilométeres gyorsforgalmi útként épül, az M3-as és a 41-es út csomópontjától indul, és a 4-es főút záhonyi csomópontjáig épül meg - írta a napilap. A fejlesztés eredményeképpen kétszer két forgalmi sávos, fizikai elválasztású gyorsforgalmi szakasz épül hat külön szintű és egy szintbeni csomóponttal.
Legolvasottabb

A nyugdíjasok egy része kivételes emelést kaphat, íme a feltételek

Üzent a tanároknak és az egészségügyben dolgozóknak Pintér Sándor

Beindult a halálspirál a boltokban

Bukást vizionál Putyin ősellensége, aki megjósolta a háborút

Veszélyjelzést küldtek a magyar lakáspiacról

Változik a parkolás a fővárosban

Káosz övezi a rezsicsökkentés igénylését, egy hét maradt a nyilatkozásra
