Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Tavaly az uniós piacokon összesen 1,3 millió új kisteherautó került az utakra, ami 17 százalékos csökkenést jelent éves szinten, a hanyatlás pedig a koronavírus-járvány negatív hatásaival magyarázható az Európai Autógyártók Szövetsége (ACEA) összeállítása szerint.

Ahogy a teherautóknál, így a furgonoknál is egyelőre a dízelmotoros verziók uralják a piacot, ezek adták a teljes piac 92,4 százalékát. A benzinesek mindössze 3 százalékot mondhattak magukénak.

A villanymotoros furgonok és a hibridek részesedése 2, illetve 0,9 százalékot tett ki. Bár a növekedés mértéke jelentős a 2019-ben mért 1,3 százalékhoz és 0,3 százalékhoz képest, ezek meghajtások még marginálisak az új furgonok piacán.