A meglévő receptúrák átalakításával, illetve új, innovatív termékek bevezetésével a csökkentett kalória tartalmú és kalóriamentes italok aránya 23 százalékról 57 százalékra emelkedett az alkoholmentes italkategórián belül 2010 és 2020 között. Mindemellett a cégek tudatos fogyasztásra ösztönzik a fogyasztókat, hogy egyre többen válasszák az alacsony energia tartalmú vagy kalóriamentes italokat - írja a szövetség.
Az üdítőitalokból bevitt kalória mindössze 2-3 százaléka a magyarországi fogyasztók által átlagosan bevitt, teljes energia (kalória) mennyiségének.

Legolvasottabb

Adategyeztetés: szüneteltethetik a nyugdíját annak, aki ezt elmulasztja

Így lehet kijátszani az új benzinárszabályt
Soros György megtalálta Vlagyimir Putyin gyenge pontját?

Új autómárka jelent meg Magyarországon, 20 kereskedés nyílik

Jöhet 380 vagy 450 forintos euró is

Olajembargó: Brüsszelben gerjed a konfliktus a magyar kormány miatt
Változik a tankolás a Mol-kutakon

Mennyit kellene fizetnie a Lidlnek, Sparnak, Aldinak és a többieknek?
