Országos rendszeri hiba miatt a kormányablakokban és az okmányirodákban leállt az informatikai rendszer – írják a kormanyablak.hu-n. 

Egyes esetekben

  • például a gépjárművel;
  • jogosítvánnyal;
  • és lakcím bejelentéssel kapcsolatosan csak korlátozottan lehet ügyet intézni.

Miniszterelnökség adatai szerint tavaly több mint 14,3 millió ügyfél kereste fel a kormányablakokat, az ügyfelek összesen 15,7 millió ügyet intéztek el, ami megközelíti a koronavírus-járvány előtti, 2019-es rekordot jelentő évet. 

Tavaly a legtöbben a személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyeket intézték az ügyfélszolgálatokon, ezt követi a gépjárművekkel, a vezetői engedéllyel, a lakcímkártyával, valamint az útlevéllel kapcsolatos ügyintézés, de a népszerű ügyek közé tartozott még az ügyfélkapu-regisztráció, az európai egészségbiztosítási kártyával kapcsolatos ügyintézés, és a diákigazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés is.