Az EU Kohéziós Alap támogatását elnyert projekt első alszakaszának tenderére, a 42,2-48,9 kilométerszelvény közötti részre hat ajánlat érkezett: Bilfinger Berger-Swietelsky M0 Konzorciumé, a PVT-M0 Konzorciumé, a Strabag-Betonút-Vegyépszer triót tömörítú BAZALTÚT Konzorciumé, a MOTA-SKANSKA Konzorciumé, a Debmút-Egút alkotta DE-M0 2005-é, illetve a HÓDÚT-Hódmezővásárhely Útépítő Kft.-é. A győztes kivitelező a PVT-M0 Konzorcium lett. Vezetője a Porr Technobau und Umwelt Aktiengenesellschaft (Ausztria), tagjai a Viadom Építőipari Rt. és a szintén ausztriai TEERAG-ASDAG Aktiengesellschaft. A 6,7 km-es szakasz nettó 8,9 milliárd forintból épülhet meg. Az új 4. sz. főút és az M3-as autópálya között megépítendő 26,5 km-es szakasz további két alszakaszára kiírt közbeszerzési eljárásokat a múlt héten hirdette meg a társaság. Az új szakaszokat 2007 végén adják át a forgalomnak. Jelenleg két szakasz épül, az M5-4.sz. főút közöttit a Strabag, az új 4.sz. főút Vecsés-Üllő elkerülő szakaszát a Swietelsky készíti, s a tervek szerint decemberben lesz az átadás.
QP | Quality Placement