Akik adatfelvételkor önkéntesen megadták e-mailes elérhetőségüket, azokat a BKK - a pótdíjazási folyamat lezárultáig - folyamatosan tájékoztatja fennálló tartozásuk rendezésének optimális módjáról, a befizetéssel kapcsolatos lehetőségekről, továbbá hamarosan online befizetésre is lehetőséget ad majd - közölte a cég.
A szolgáltatás bevezetésétől a társaság azt várja, hogy elősegíti a pótdíjak időben - 30 napon belül - történő beérkezését.
Kapcsolódó
Az úgynevezett pótdíjasszisztens a befizetési határidők figyelembevételével három alkalommal küld üzenetet az ügyfeleknek: az adatfelvétel után azonnal értesíti az utast a kedvezményes befizetési lehetőségekről, a pótdíjazást követő 15. napon a rendszer újra levelet küld, amelyben figyelmezteti az utast arra, hogy 30 nap után emelkedni fog a pótdíj, emellett a 28. napon is kap egy figyelmeztetést az ügyfél.
Legolvasottabb

Szijjártó segítséget kért Lavrovtól
Moszkva: Oroszország teljesítette esedékes kötvénytörlesztési kötelezettségeit, a többi nem a mi problémánk

Jókai utcai tetőomlás: pórul járhatnak a károsultak

Jön a 400 ezres nettók korszaka Magyarországon?

Még soha nem volt olyan a nyári vásár, mint amilyen idén lesz

Orbán a saját fizetésemeléséről beszélt a parlamentben

Temérdek gázuk van a hollandoknak, de mennyit segít ez Európán?
