A gazdasági napilap cikke szerint néhány helyen már most is kérnek pénzt az elektromos autók töltéséért, de ott az eladók kiskaput használnak: becsomagolják az áram árát a parkolási díjba. Kiskapu az is, amikor az otthoni töltés árát az egyetemes szolgáltatási tarifával fizetteti meg a szolgáltató. Ezek egyelőre megengedhetők, de később nem lesz rájuk mód.
Az NGM-ben készülő törvény életbeléptetésével Magyarország az uniós direktíváknak tesz eleget - állítja a lap. Definiálja például a szükséges fogalmakat, meghatározza az állami, illetve önkormányzati jogköröket és kötelezettségeket.
A direktíva fő elvárása az, hogy átlátható és átjárható, összehasonlítható legyen az idő-, illetve a mennyiségalapú töltés elszámolása. Arra azonban nem tér ki, hogy az elektromos autók áramának értékesítését hogyan kell fizetős, kereskedelmi szolgáltatássá tenni.
Legolvasottabb

A kormány bejelentette: marad a maszkszigor és a kijárási tilalom

Újabb telefonos csalás terjed Magyarországon

A nyugdíjkorhatár emelkedik, vele a rendszer igazságtalansága is nő

Két új hadiüzem is épül Magyarországon

A kínai vakcinák körül egyre nagyobb problémák merülnek fel

Bejött Putyin számítása

Leromlott állapotban léphetnek nyugdíjba a magyarok

Még egy dolog jött, amitől jobban félnek a Covid-válságnál
