-Tisztában vagyunk vele, hogy a terjedő új koronavírus-járvánnyal (COVID-19) kapcsolatos hírek bizonytalanságra adhatnak okot, ezért szeretném megragadni az alkalmat, hogy biztosítsam afelől, hogy változatlanul az Ön biztonsága és jólléte az első és legfontosabb számunkra - áll a Váradi József vezérigazgató által jegyzett körlevélben.

A levél szerint a Wizz számos óvintézkedést hajtott végre, többek között a repülők rutinszerű fertőtlenítését, az utasok számára a fedélzeten használható, egyszer használatos fertőtlenítő kendők biztosítását, illetve az érintett területekre induló járatok törlését.

QP | Quality Placement

Váradi szerint a Wizz repülőiben a levegő olyan tiszta, mint a kórházi műtőkben, mivel nagy hatékonyságú HEPA-légszűrőkön keresztül keringtetik, amely így többször lecserélődik, valamint elpusztul a légi úton terjedő baktériumok és vírusok 99,97 százaléka.

A legénység ki van képezve a fedélzetre lépő utasok tüneteket illető szűrésére. Abban az esetben, ha egy utas a levegőben kezdene el tüneteket produkálni, közbelépnek, hogy megfékezze és minimalizálja a lehetséges terjedést.

Amennyiben érintett volt a közelmúltban a járattörlésekben, kezelje foglalását a weboldalon. - Kérjük, mielőtt kapcsolatba lépne ügyfélszolgálatunkkal, először ezen önsegítő eszközeink segítségével próbáljon megoldást találni problémájára, ugyanis ügyfélszolgálatunk jelenleg jelentősen megnövekedett forgalmat tapasztal, így sajnos jelentős késésre és várakozásra kell számítania - írja Váradi.