A kormányzatnak még idén döntenie kellene arról, hogy milyen szerepet szán a folyami áruszállításnak. Ennek talpon maradásához legalább 5-6 milliárd egyszeri technológiai támogatásra lenne szükség, legfeljebb pedig 9-10 milliárdot igényelne. Amennyiben nem jut forráshoz e tevékenység, úgy 2-3 éven belül megszűnhet a magyar folyami áruszállítás – mondta Somlóvári László a MAHART vezérigazgatója egy sajtótájékoztatón.
Az észak-olasz nagyvárosban az önkormányzat tiltaná be az elemózsiát.
Módosulhat a közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának részletes szabályairól szóló rendelet.
Van olyan papír, aminek vonzó lehet a kamata, de más tényezők más irányokba mozgathatják a megtakarításokat.
A BudapestoGO alkalmazásban ugyanannyiba kerül, mint a papíralapú.
"Passzold vissza, Tesó!!"