Legfeljebb 48 órán belül az interneten is kukkolhatják a Big Brother szereplőit az erre vágyók, az internetszolgáltató Vnet ugyanis ekkorra ígéri a dinamikus oldalak elérhetőségét (a folyamatos információkat tartalmazó statikus oldal működik) - mondta lapunknak Lednitzky Péter, a Vivendi Telecom Hungary kapcsolati igazgatója. A műsor indulásakor másodpercenként 5-6 ezer felcsatlakozás történt, ami jelentősen meghaladta az átlagosnál egyébként nagyobb kapacitásúra tervezett technikai rendszert. Akkora terhelés érte a hálózatot, amilyen legutóbb tavaly szeptember 11-én volt tapasztalható - jegyezte meg Lednitzky. Ez is mutatja egyébként, hogy jól startolt a tv2 új műsorstruktúrája, bár a számok azért nem a versenytárs RTL Klub teljes megverését mutatják. A két televízió közötti harc hétfőn este vált igazán feszítetté, amikor ismét képernyőre került az RTL Klub fő erősségének számító Barátok közt című produkciója. Az RTL Klubtól származó adatok szerint a teljes lakosság körében e produkció 35,8 százalékos közönségarányt ért el, a tv2 új produkciója, a Big Brother pedig 35,1 százalékot. A 18--49 éves korosztály körében viszont minimálisan a Big Brother vonzott több nézőt, mint a Barátok közt. A tv2 csatorna az első napon, vasárnap este a főműsoridőben a 18-49 éves korosztály körében 48,8 százalékos átlagos közönségarányt ért el, az RTL Klub pedig 31,9 százalékot - mondta lapunknak ugyanakkor Pintér Dezső, a csatornát működtető MTM-SBS Televízió Rt. elnöke. Hétfőn este ugyanebben a korcsoportban az éppen televíziót nézők 44,4 százaléka választotta a tv2-t, az RTL Klubot pedig 31,1 százalék.