Márciusban jelentették be, hogy az Aldi drasztikusan csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben.
Ennek folyományaként egy szavazást indítottak április másodikán a bolt Facebook-oldalán, arra kérve a vásárlókat, hogy döntsenek: fedéllel, vagy fedél nélkül akarják-e ezentúl megvásárolni a bolt saját márkás termékeit. Több mint 3600-an adták le a voksukat.
Kapcsolódó
A vásárlók döntése alapján hamarosan a magyar Aldi minden saját márkás tejtermékről lekerül a műanyag fedél. Az áruházláncnál azt írják, hogy az átállás egy hosszabb folyamat lesz - idézi a portál.
A kommentelők örültek az áruház lépésének. Volt, aki további ötleteket is adott a műanyaghasználat csökkentésére. Sokan látnák például a nejlonzacskókat a bolton kívül vagy örülnének visszaváltható üveges tejnek.
A műanyagok felhasználását csökkentő stratégia részeként az Aldi Magyarországon még 2019-ben kivezet a kínálatából számos, egyszer használatos műanyag terméket, többek között a műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat, továbbá tervezi a műanyag fültisztító-pálcika esetében a műanyag helyettesítését alternatív anyaggal.
Legolvasottabb

Legatyásodtak a magyarok, ezt látják a magyar boltláncok

Óriási boom a magyar benzinkutakon

Itt a vége: „sógoraink” sem vesznek több orosz gázt

Infláció: a boltosok bevetik a trükköt, felgyorsul a "zsugorfláció"

Buksza: megindultak a külföldiek a magyar boltokba

Riasztó hír érkezett Szerbiából

Újabb kőolajvezetéket záratnak el az oroszok
