Szeptember végéig a teljes országban található valamennyi CIB érdekeltségnél lecserélik a bank logóját és főbb arculati elemeit - jelentette be Török László vezérigazgató. A lépés összhangban van az olasz Intesa SanPaolo anyabank stratégiai célkitűzésével, amelynek révén a jelenleg 14 országban jelenlévő csoport tagjai egyértelműen azonosíthatóak lesznek. Az arculatváltáskor a már meglévő márkából származó előnyök fenntartása is cél volt, épp ezért a leánypénzintézetek jelentős részénél az eredeti banki elnevezés megmarad, csak az arculati elemek és a logó emlékeztet majd a csoportra. Török László szerint az arculatváltás költsége a CIB esetében mintegy 1 milliárd forintra tehető, ennek kétharmada kapcsolódik közvetlenül a fiókok átalakításához, a további összeg egy jelentős, az új arculatot és az "együtt, a jövőről" szlogent bemutató reklámkampány költségeit fedezi.