Az ülések merevítésével van baj: másfél méter hosszú üvegszálas padokról van szó, amelyekre a kárpitozott ülőkéket szerelték, ezek repednek végig. A hetilap információi szerint konstrukciós hiba az oka mindennek.
A törések utáni utolsó fázisban az ülések - és velük a felújított szerelvények is - használhatatlanokká válnak, a javításukhoz a forgalomból ismét ki kell vonni a szerelvényeket, és emiatt csökken a járműveknek a gyártó által vállalt rendelkezésre állási ideje, ez pedig kötbérfizetéssel jár.
Kapcsolódó
A BKV elismerte a hibát. Eszerint a felújított szerelvények utasüléseit, háttámláit vandálbiztos kivitelűre cserélte a Metrowagonmas. Az átalakított tartószerkezeten jelentkező hibát garanciális eljárás keretében javítja, szükség esetén azt cseréli.
Legolvasottabb

Újabb sötét felhő tűnt fel a láthatáron Magyarország felett

Tovább folytatódik Észak-Erdély botrányos szappanoperája

Hiába indult meg minden mozdítható tanker dízellel Európába, Magyarországnak nem juthat a szállítmányból

Akkugyártó nagyhatalom lesz Magyarország, de nagy árat fizetünk érte
Kitálalt a leszerelt orosz katona: nagyobb a baj, mint sokan gondolják

OTP: változnak a fizetések

Spórol a Lidl, a Spar és a Tesco a vásárlóknak is

Prága lefőzi az összes régiós turistavárost új látványosságával
