A jelek szerint az ügyfelek hamar felismerték az azonnali fizetési rendszer nyújtotta új előnyöket és lehetőségeket, és ezeket máris használják. Ügyfélpanasz gyakorlatilag nem volt - mondta Ralf Cymanek, a pénzintézet lakossági vezérigazgató-helyettese.
Az első két nap adatai alapján a napi tranzakciók csaknem 10 százaléka éjfél és reggel 8 óra között, míg 15 százalékuk az esti órákban (18 és 22 óra között) zajlik. Korábban ezekben az időszakokban csak bankon belül lehetett utalni - hiszen a Raiffeisen már 2019. novembere óta biztosította a lehetőséget a bankon belüli számlák közötti azonnali utalásra.
A rendszer bevezetése az utóbbi évtized legkomplexebb informatikai fejlesztése volt, sok száz kolléga dolgozott azon, hogy az indulás sikeres legyen. Az azonnali utalások nagyon stabilan működnek - tette hozzá Bányai Ervin, a Raiffeisen Bank IT vezérigazgató-helyettese.
A következő időszakban több új, az azonnali fizetésre épülő szolgáltatás elindítását tervezik a bannál. A másodlagos számlaazonosítók rögzítése és az azokra történő utalás a piacon az elsők között már az indulástól elérhető. Az ügyfelek már ezres nagyságrendben regisztráltak az elektronikus csatornákon, a legtöbben e-mail címet vagy mobiltelefonszámot.
Legolvasottabb

Adategyeztetés: szüneteltethetik a nyugdíját annak, aki ezt elmulasztja

Nem várt háborús következmény Oroszországban
Nagy a baj az eperrel, a barackkal, a cseresznyével, a zellerrel és a kelkáposztával

Nagyot szakíthat Magyarország az ukrán háborún

Kiderült a nagy sztrádabiznisz kínos titka

Mi lesz a támogatott gyógyszerekkel? Reagált gyógyszertár-szövetség

Cukorbetegség: ha ezeket a tünteket észleli magán, érdemes orvoshoz fordulni

Zuhan a forint, padlón a tőzsde: összeomlást hozott Orbán Viktor a piacra
