Spice of Europe, vagyis Európa fűszere szlogennel indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg május 15. és június 30. között. Első ütemben közel másfél milliárd forintot költenek hirdetési felületekre - olvasható az infostart.hu-n.

A koncepcióban az amerikai CNN hírcsatorna lesz az egyik kiemelt partner. A felületeiken 800 alkalommal futnak reklámspotok. Több száz millió forintért, a rendelkezésre álló összegek kétharmadáért pedig internetes felületeket vásárol az ügynökség, főként a Google-ön, a Youtube-on és az Instagramon, de megjelennek nyomtatott termékekben is. (Jelentősen nőtt a kínai vendégek száma Magyarországon - ezt a cikket olvasta már?)

QP | Quality Placement
A cél, hogy Budapest lekörözze Prágát és Bécset a külföldi vendégéjszakák tekintetében

- mondta Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a bejelentésen.

2010-ben a vendégéjszakaszám 20 millió volt Magyarországon, nyolc év alatt értük el a 30 milliót, és biztos vagyok abban, hogy néhány éven belül, de legkésőbb 2030-ig el fogjuk érni az 50 milliós vendégéjszaka-számot - idézte Guller Zoltánt az Inforádió.

A kép forrása: Pixabay.