A lap szerint a három szóban forgó, kis kút amiatt kényszerült több napos bezárásra, mert a Moltól mint nagykereskedőtől nem kapott üzemanyag-utánpótlást.
A szállítási gondok szakértők szerint a 480 forintos nagykereskedelmi ármaximumról szóló, három héttel ezelőtti rendeletben gyökereznek, amennyiben azt követően a Molon kívüli nagykereskedők – vagyis az importőrök – lényegében felfüggesztették a kutak kiszolgálását. Bár a százhalombattai finomítót működtető Mol átvállalta a piaci így ellátó nélkül maradt 30 százalékának kiszolgálását, a hirtelen megugró igényekhez csak lassan idomuló szerződéskötési és kiszállítási rendszer miatt a hazai kutak nem kis hányada – egyes becslések szerint negyede - egyszerűen kifogyott az üzemanyagból.
A lap több forrása sem tartja etikusnak, hogy a kutas önhibáján kívüli okokból, illetve kifejezetten a Mol szállítási nehézségei miatt zárva tartó állomások üzemeltetését a kormány épp a Molnak adja át.
Az elmúlt napokban valóban számtalan kútról érkezett hír, hogy elfogy az üzemanyaguk, korlátozni kényszerülnek a kiadható mennyiséget, vagy fizetési plafont vezetnek be. Van, ahol maximum 1000 forintért lehet tankolni.
Legolvasottabb

MVM-ügyfelek, figyelem: fontos változást jelentettek be
Nagy a baj az eperrel, a barackkal, a cseresznyével, a zellerrel és a kelkáposztával

Pofon az oroszoknak: Szlovákia új gázszállítót talált
Washington nemet mondott Moszkvának: csődbe kényszeríthetik Oroszországot

Hol van a tej és a hús a boltokban? És miért? Újabb változás az üzletekben

Nagyon csúnyán elhasalt a forint

Romlott a helyzet, ebből még nagyon sok csőd lesz

Támogatják a magyarok az EU forradalmát
