A BKK a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és Deák Ferenc tér között közlekedő, 100E jelzésű járatára úgy értékesített menetjegyet április és október között, hogy azt a koronavírus-járvány miatt nem üzemeltette.
A fogyasztóvédelmi eljárás megállapította, hogy a BKK tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a fogyasztókkal szemben, mely során több mint 14 millió forinttal károsította meg a vásárlókat.
A BKK akkor járt volna el megfelelően, ha az érintett járat közlekedtetésének felfüggesztésekor a jegyek értékesítését is felfüggesztette volna - írják a közleményben.
A közlekedési cég korábban elismerte, hogy hibázott és július közepe óta díjmentesen visszatéríti a fel nem használt 100E Repülőtéri vonaljegyek árát. Erre az ügyfeleknek személyesen és elektronikusan is van lehetőségük, a magyar és a külföldi állampolgároknak egyaránt.
Legolvasottabb

Az álomfizetés diploma nélkül is elérhető

Ki hitte volna, hogy ez a legstabilabb valuta a kontinensen, az euró után

Rálát a NAV a külföldi bankszámlákra is

Valami gyanúsra lett figyelmes a Wizz Air jegyeladásainál a GVH

A Pick Szeged elmondta, miért drágább a szalámi Magyarországon, mint Németországban
Sztrájkok ide vagy oda, márciusra Macronék áterőltethetik a parlamenten a nyugdíjreformot

Akkumulátorgyártás: de miért kell hozzá ilyen hatalmas vízmennyiség?
