Újabb szereplő csatlakozott a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közlekedési mobiljegyek értékesítésével foglalkozó rendszeréhez. Mostantól a K&H is lehetőséget biztosít arra a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel (NM Zrt.) együttműködve, hogy ügyfelei egyszerűbben válthassanak mobiljegyet.

A pénzintézet K&H mobilbankot használó ügyfeleinek nem szükséges újabb alkalmazást telepíteniük a telefonjukra, ugyanis az applikáción belüli K&H+ szolgáltatással vásárolhatják meg a BKK járataira szóló jegyeket és bérleteket.

Aszolgáltatáson keresztül vásárolt termék alapvető funkciói és információtartalma, az utazási jogosultság igazolásához szükséges jegykép arculata változatlan marad. A mobiljegy ellenőrzése az eddig megszokottak szerint történik, emellett a "metrómegállók" funkció is elérhető a K&H alkalmazásán keresztül.

A K&H mobilbankban az új K&H+ menüpont alatt jelenik meg a közlekedési mobiljegy, a funkciógombok elhelyezése és a termékek, információk kategorizálása eltérhet a többi alkalmazásétól - olvasható a közleményben.

A BKK 2019 nyarán indította a Közlekedési mobiljegy projektet az NM Zrt.-vel együttműködésben. A szolgáltatás kedvező tapasztalatok után számos új termékkel bővült. A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer (NMFR) infrastruktúrája viszonteladók integrációját is biztosítja, tehát nyílt platformként működik. Az utasok szabadon választhatnak a mobiljegyek vásárlását biztosító applikációk között.

Jelenleg már négy applikációval lehet jegyet, vagy bérletet vásárolni a BKK járataira. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. saját, Közlekedési mobiljegy elnevezésű alkalmazása (Android és iOS változata), a Simple (Android és iOS változata) és a VoxPay (Android és iOS változata) mellett immár a K&H is lehetőséget nyújt arra, hogy Andoridon és iOS-en egyaránt használható legyen a szolgáltatás. Az utasnak csupán annyi a teendője, hogy letöltse a mobiltelefonjának megfelelő alkalmazást.