A lapnak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője kiemelte, hogy az Egyesült Államokban és a Távol-Keleten ilyenkor megszokott 80-90 százalékos kedvezmények Magyarországon legfeljebb a kiegészítő termékek, például a ruházati vagy lakástextil-árucikkek terén képzelhetők el, a legnépszerűbb műszaki cikkeknél viszont a 30-40 százalékos leárazás is megbecsülendő.
Egyes áruházak nem csupán egy napra - ezúttal november 23-ra -, hanem egy egész hétvégére vagy akár egész novemberre akciókat hirdetnek - olvasható a Magyar Hírlapban, amely a Blokkk.com becslését ismertetve azt írja, a webforgalom novemberben megközelítheti a 60 milliárd forintot.
A vásárlók pedig együttesen mintegy 15-20 milliárd forintot spórolhatnak meg.
Legolvasottabb

Ukrajna uniós csatlakozása lett az európai gazdák rémálma

Ki hitte volna, hogy ez a legstabilabb valuta a kontinensen, az euró után

A Pick Szeged elmondta, miért drágább a szalámi Magyarországon, mint Németországban

Belehúzott kedd reggel a forint

Odavannak ezért a magyar élelmiszerért Szingapúrtól New Yorkig

Felbukkant egy ötlet az égető bérlakáshiány enyhítésére

Megrémültek a befektetők attól, amit találtak: kipukkadt a lufi
