Egy akciós termékért ment a Corvin Sétányon található Lidlbe egy vásárló, de nem találta meg, így kifelé vette az irány. Volt nála máshol vásárolt termék és annak a blokkja, de a bolt biztonsági őre megállította és lopással gyanúsította meg. A vevő kérte ay őrt, hogy a szabályoknak megfelelően menjenek az áruház egyik külön helyiségébe, ahol tanúk előtt bebizonyítja, hogy téved, ám erre nem volt hajlandó.  Az őr szitkozódni kezdett, rángatni kezdte a vásárlót - írja a Blikk.hu. 

"Ez már sok volt nekem, kértem, hagyja abba, vegye le rólam a kezét, de rám sem hederített. Nekivágott a legközelebbi pénztárnak, összetört a plexi, hullottak a nyakamba a műanyag darabjai, megrongálódott a holmim is. Akkorra értek oda a rendőrök, ma is állítom, ha ők nem érnek ki idejében, az elborult őr még jobban bántalmazott volna" - mondta a vásárló a lap szerint. 

A kiérkező rendőrök megállapították, hogy nem történt lopás, a vásárló nem csinált semmi rosszat. Megkérdezték az érintettet, kíván-e feljelentést tenni, de már akkor úgy döntött, a hatóság, a bíróság előtt nem akarja még egyszer ezzel foglalkozni, lemondott erről a jogáról. Arra kérte az üzletvezetőt, fizessék ki a kárát, az őr hang nélkül, a tárcáját elővéve, készpénzben fizette ki a vevő által mondott kárösszeget.

Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációért felelős vezetője a lap megkeresésére elismerte: valóban megtörtént a sajnálatos incidens. A boltlánc bocsánatot kért a vásárlótól. Közölte továbbá, hogy a biztonsági őrök nem a Lidl alkalmazásában állnak, de a konfliktuskezelésüknek illeszkedni kell az üzletlánc által elvárt és képviselt elvekhez. Az incidenst követően a vállalat azonnal elrendelt egy belső vizsgálatot.