Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A nyári hónapokban is sokan rendeltek házhoz élelmiszert és nem csökkent a vásárlói kosár mérete, azaz a megrendelések értéke a kánikulában - közölte a Netpincér, amely hamarosan nevet vált és az anyacég márkanevét használva, Foodpandaként folytatja. 

A vásárlói kosarakat tekintve az látszik, hogy reggelire átlagosan 3500 forintot költöttek a netpincéres megrendelők, az ebédnél már 4000 forint volt az átlag, a vacsora esetében pedig 4200 forintot tett ki. 

A netpincéres adatok szerint 

 

  • A legdrágább rendelés 118 ezer forintba került, egy budai címre szusit és más japán ételeket vitt a futár. 
  • A leggyorsabb kiszállítás mindössze 3 percet vett igénybe: a 4 darab sör ment a megrendelőhöz. 
  • Január és július között az egy főre jutó átlagos digitális borravaló Győrben volt a legmagasabb, a legnagyobb összeg pedig, amivel a kiszállítást jutalmazták, 10 ezer forint volt. 
  • Nem csak a rendelők, hanem a futárpartnerek is lelkesek voltak 2021-ben: a legaktívabb futárpartner 206 napot dolgozott nyárig bezárólag, a legidősebb pedig még 74 évesen is rója az utcákat.
  • Budapesten a legtöbben a 13. kerületben kaptak rá az ételrendelésre a nyári főszezonban, őket a 11. és a 14. kerület követi. A január és július közötti összes rendelés tekintetében Budapesté az aranyérem, majd Pest megye, Hajdú-Bihar és Győr-Moson-Sopron következik.

 

Blaumann Debóra, a cég marketingigazgatója elmondta, az online fizetéseknél folyamatos a növekedés. 2021-ben júliusig bezárólag minden hónapban meghaladták a 80 százalékot, a leggyakrabban Tolna megyében fizettek online, amit Csongrád, Budapest és Hajdú-Bihar követett. Idén a legtöbb "digitális" borravaló márciusban érkezett a futárpartnerekhez, az átlagos egy főre jutó borravaló viszont májusban volt a legtöbb: ekkor 551 forintot adtak az érintettek.