Alig több mint 10 százalékos forgalombővülést ért el a magyar Rossmann a múlt év során - derül ki a drogérialánc hivatalos eredménybeszámolójából. 

A Rossmann nettó árbevétele a múlt évben megközelített a 100 milliárd forintot, egész pontosan 99,2 milliárd forintot tett ki, szemben az egy évvel korábbi 90,2 milliárd forintos forgalommal, azaz a cég tizedével növelte forgalmát a múlt évben a koronavírus-járvány tehát nem rontotta a cég teljesítményét. 

QP | Quality Placement

A Trade Magazin boltláncokat a forgalmuk alapján rangsoroló - napokban megjelent - toplistája szerint a Rossmann bruttó forgalma 105 milliárd forintra rúgott 2020-ban. Ez a hivatalos eredménybeszámolóban szereplő nettó bevételhez hasonlóan 10 százalékos növekedést jelent. 

A Rossmann bevétele évek óta töretlenül emelkedik, a 2015 óta eltelt időszakban évente - az előző évhez képest - 9-16 százalékkal nőtt a drogérialánc bevétele. Ennek eredményeként a 2015 elért 55 milliárdos nettó bevétel már lényegében megduplázódott és ezzel a cég a 100 milliárdos forgalommal rendelkező láncok közé került. 

(A legnagyobb drogérialáncok- dm, Rossmann, Müller - toplistájáról és arról, hogy melyiket kedvelik a legjobban a magyar vásárlók a következő napokban megjelenő részletes cikkünkben számolunk be.)