Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Tesco, a Gazdasági Versenyhivatallal együttműködve úgy döntött, hogy fejleszti az úgynevezett Tesco Doboz szolgáltatást, amely november 12-től már teljes értékű webáruházként több ezer termékből álló választékot kínál, köztük tartós élelmiszereket, kozmetikumokat, tisztítószereket, babápolási termékeket vagy állateledeleket - közölte csütörtökön a Tesco.

A boltlánc szerint így több 100 ezer magyar vásárló szerezheti be az interneten keresztül a szükséges termékeket. A tavasszal bevezetett "dobozos" szolgáltatás keretében előre összeállítiott csomagokat lehetett rendelni, most ez megváltozik, a közel 4 ezer termékből lehet válogatni. Azok rendelhetnek, akiknek a lakhelyére jelenleg nem szállít a boltlánc sima online áruháza. A megrendelt termékeket a Tesco munkatársai egységdobozokba csomagolják, amelyeket a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.

A sima és a dobozos online Tesco között több különbség van. Az új szolgáltatás elsősorban a kisebb településekre koncentrál. Az eredeti online áruházban 13 ezer termékből lehet válogatni, a kiszállítást pedig másnaptól lehet kérni. Ezzel szemben a dobozos kiszállítás esetében 4 ezres termékkínálatból lehet választani és pár napon (3-5 nap) belül megy házhoz a csomag.

A dobozos megoldásnál nincsenek helyettesítő termékek, az lesz a csomagban, amit a vevő kért. (A sima házhoz szállítást esetén előfordul, hogy az előre megrendelt terméket nem tudja biztosítani a cég, ilyenkor helyettesítő terméket kínál a vevőknek.)