Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Kerekes Péter általános és középiskolai tanulmányait Magyarországon és Brazíliában végezte, majd üzleti tudományok diplomát szerzett az amerikai University of Richmond egyetemen.

Több mint két évtizedes marketing- és vállalatvezetői pályafutását az Unilevernél kezdte, ezután a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél felelt a Dreher és Kőbányai Világos márkákért, majd visszatért az Unileverhez, ahol regionális márkamenedzserként a Domestos portfólió felelőse volt. Később európai innovációs vezetővé nevezték ki, majd az Unilever Magyarország háztartási vegyiáru kategóriamenedzsere és a regionális innovációs központ marketingvezetője lett.

Ezután a magyar és román piacért felelős marketingigazgatóként csatlakozott a Reckitt Benckiserhez, onnan a Dreher Sörgyárak Zrt-hez tért vissza, immár marketingigazgatóként.

A szakember 2012-től a SABMiller/AB-Inbev csoporthoz tartozó Compania Cervecera de Canarias marketing- és trademarketing-igazgatójaként a Kanári-szigeteken dolgozott. Majd 2017-ben hazatért Magyarországra, az Experience TEN Kft. online marketingügynökség társtulajdonosaként és üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozott.

Izgalmas kihívást jelent majd levezényelni a Coca-Cola Magyarország átalakulását a világ legkedveltebb üdítőitalának gyártójából teljes italportfóliót kínáló céggé - mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola Magyarország újonnan kinevezett ügyvezetője. A kft. élén 2015 közepe óta Niklós László állt. A leköszönő ügyvezető a Coca-Cola Company osztrák leányvállalatának élén folytatja pályafutását.

A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. élén továbbra is Minas Agelidis áll.

A Coca-Cola Company több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában.