A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A hazai forrásból megvalósuló beruházás után a vonatok óránként 160 kilométeres sebességgel közlekedhetnek a vonalon.
Az elvégzendő munkák közül kiemelendő Debrecenben a jelenlegi biztosítóberendezés átalakítása, központi forgalomirányító rendszer kialakítása a teljes vonalszakaszon, továbbá központi forgalomirányítási központ létesítése Macs Ipari Park állomáson. Az utóbbi szolgálja ki majd a BMW gyárat.
A nyertessel február 20-án kötött szerződést a NIF.
Indult még a tenderen a Strabag Rail Kft., a Vasútépítők Kft., a Swietelsky Vasúttechnika Kft., valamint konzorciumban a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft., és a Pannon-Doprastav Kft. is.
Legolvasottabb

Döntöttek Pintérék: megvan az új egészségügyért felelős államtitkár

Jeges zuhanyt kaptak a nyakukba a háborúról az orosz tévénézők

Így szúrhat ki minket a NAV a sok százezer adózó közül, érdemes tudni róla

Megvan az első régiós ország, amely teljesen levált az orosz energiáról

Újabb megdöbbentő levél Szerbiában

A Mol is elengedi az orosz olajat, már belevágnak a leválásba

Váratlanul rossz hír érkezett Németországból: elképesztő a drágulás és még nincs vége
