A Bányavagyon-hasznosító Nonprofit Közhasznú Kft. a mecseki uránbánya bezárására 1 milliárd forintot fordíthat. A volt uránbányászok baleseti járadékaira és más kártérítésre 225 millió forintot kapott a társaság.
A vasúti személyszállítási közszolgáltatási szerződések alapján a MÁV-Start 141,5 milliárd, a GYSEV 10,5 milliárd, az autóbusszal helyközi szolgáltatást végző társaságok pedig 33,5 milliárd forinthoz jutnak.
A vasúti pálya működtetésére a GYSEV támogatása 4,8 milliárd, a MÁV-é pedig 66,8 milliárd forint. További térítés jár a személyszállítási közszolgáltatás után: a MÁV-Startnak 4,5 milliárd forint, a GYSEV-nek pedig 500 millió forint.
Legolvasottabb
Németország borítja az uniós olajembargót, külön tiltást vezetnek be

Pletser Tamás: lassan oda jutunk, hogy az oroszoknak le kell kapcsolniuk az olajkitermelést

Oroszország nem képes azt a szimpátiát és stratégiai előnyt elérni, ami a győzelemhez kell

Megúszhatatlan a nyugdíjpofon: a megtakarítók gigantikus válság elé néznek

Lesújtó jelentés érkezett az orosz haderő katonai képességeiről
