A Napi Gazdaság pénteki lapszámának cikke

Bár a teljes számlán szereplő összegből ígérnek 8 százalékos kedvezményt, a végösszegre vetítve lényegesen kisebb lehet a megtakarítás, már ha egyáltalán lesz. Arról ugyanis elfelejtik tájékoztatni a fogyasztót – állítja Győrösi –, hogy például ezzel az átszerződéssel kizárják magukat az önkormányzati szociális támogatásból, így akár magasabb is lehet a rászorultak végszámlája. Hozzátette, hogy bár a Tigáz területén már néhány ezer fogyasztót sikerült átcsábítani, legalább 50 százalékuk egy-két hónap után jelentkezett, hogy visszatérne.

Kovács Richárd marketingvezető szerint hasonlóak a Főgáz tapasztalatai is. Kutas István, az E.ON médiakapcsolati vezetője szintén jelezte, a csoport működési területéről rendszeresen kapnak fogyasztói panaszokat az Emfesz üzletkötőinek agresszív nyomulásáról, amiről tájékoztatták is a kft.-t. A Magyar Gázipari Egyesülés keretein belül is igyekeznek fellépni, ám eddig nem sok sikerrel.

Nem lehet tagadni, hogy előfordulnak ilyen visszás esetek az üzletkötők munkájával kapcsolatosan, de a panaszok száma csak egy százalék körül mozog – reagált Gallyas Igor, az Emfesz kommunikációs szakértője. Jelenleg mintegy 120 ezer lakossági ügyfele van a cégnek, és előfordulnak visszalépések is az egyetemes szolgáltatásba, de nem jelentős számban. Az észrevételeket minden esetben kivizsgálják, és azonnal megválnak azoktól az üzletkötőktől, akik ellen jogos panasz érkezik – mondta Gallyas.
QP | Quality Placement