Dunai Zoltán, a Stadler Trains Magyarország ügyvezető igazgatója lapunknak elmondta, hogy a finanszírozási szerződés aláírásától számított 12 hónapon belül kell megérkeznie az első két Stadler szerelvénynek. Dunai kiemelte, hogy nincs arra utaló információjuk, amely szerint a Ganz Transelektro Közlekedési Rt. beszállt volna a MÁV Északi Járműjavító Rt.-be, így a Stadler most elemzi a helyzetet, s az ezzel kapcsolatos elképzeléseikről rövidesen tájékoztatnak. (A MÁV pályázatának nyertese a Stadler lett, amely cég pedig a Transelektrót választotta magyarországi partnerének, ez utóbbi társaságnak pedig egymilliárd forint értékű részesedést kellett volna szereznie az Északi Járműjavítóban, s a cégek megállapodása értelmében a járművek felének összeszerelését a MÁV Északi Járműjavító Rt.-ben végeznék.) Részletek a NAPI Gazdaság mai számában.