A kormány indoklása szerint azért kapnak a nagy márkákhoz nem tartozó töltőállomások támogatást, mert azok kisebb tőkeerejük miatt a nagy riválisaiknál sokkal nehezebben vészelik át azt a tavaly novemberben kezdődött és ez év május 15-ig tartó időszakot, amely alatt literenként legfeljebb 480 forintért árulhatják a nekik sokkal többe kerülő normál benzint és dízelt.
Lényegében az arra jogosult 300-400 vállalkozás mindegyike beadta a támogatási kérelmét, pillanatnyilag az elbírálás és a hiánypótlás zajlik, az utalások még nem kezdődtek meg - mondta Egri Gábor, az FBSZ elnöke a napilapnak.
A szövetség szerint ugyanakkor továbbra sem tiszta annak az új jogszabálynak az alkalmazása, amely szerint az adóhatóság alkalmanként 15 millió forintra is büntetheti azokat a benzinkutakat, amelyeknél engedik, hogy arra nem jogosult járművel tankoljanak az ársapkás üzemanyagból. A probléma az, hogy a töltőállomásoknak nincs joguk és eszközük ellenőrizni a sofőrök papírjait, a bírság viszont őket sújtaná. Ezzel kapcsolatban tájékoztatást kértek az Innovációs és Technológiai Minisztériumtól, de egyelőre nem kapták meg.Legolvasottabb

Nők 40 és korhatáremelés: jó-e, ahogy a nyugdíjakhoz nyúlnának Matolcsyék?

Ukrán szóvivő: Oroszország hosszú távú katonai műveletre készül Ukrajnában

A lengyelek Norvégiának is keményen üzentek az energiaszállítások miatt

Az Aldi 300 informatikust vesz fel, otthonról is végezhető a munka

Felrobbant a használt lakások piaca

Itt a vége: a finn atomerőmű építésnek még az engedélykérelmét is visszavonták

Orbán Viktor: háborús veszélyhelyzetet rendel el a kormány
Az ukrán hírszerzés szerint is beteg Putyin
