Pozitív, értékalapú kommunikációt jelentett be első felszólalásában Kincses Péter, az ÉVOSZ (Építőipari Vállalkozások Országos Szakszövetsége) Médiatagozatának frissen kinevezett elnöke. Ehhez a sajtó hozzáállásának fejlesztése szükséges, a tényszerű tájékoztatásra kell helyezni a hangsúlyt - idézi a szakembert a Magyar Építők.

A médiatagozat megalakulásának célja - Koji László ÉVOSZ-elnök szerint -, hogy a szervezet a teljes hazai építőiparól szóló kommunikáció fejlesztésével az iparág társadalmi megítélésén javítson.

QP | Quality Placement

Az új tagozati elnök, Kincses Péter úgy véli, hogy az ágazat megítélését egységes és célzott kommunikációval lehet erősíteni, illetve roppant fontos a fiatal korosztályok elérése is. "Ha az építőipar értékteremtő oldalát nagyobb arányban látja a közvélemény, akkor az nem csupán a jelenleg az építkezéseken dolgozók, hanem a pályaválasztáson gondolkozó fiatalok életére is jó hatással lesz" - magyarázta a szakember.

Az alakuló ülésen Kincses Péter elnök (magyarepitok.hu) munkájához közvetlenül csatlakozott egy öttagú elnökség, melyben az A-Híd Zrt., a KÉSZ Csoport, a Market Építő Zrt. valamint a Merkbau Kft. kommunikációs szakemberei mellett az Építéstechnika főszerkesztője, Máté Klára is részt vesz - áll a portál beszámolójában.