Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Magyar Gazdaságfejlesztési Központ (MAG) teljes 2009-2010 évi kommunikációjának támogatására írta ki a közbeszerzési tendert, amelyen most győztes született a Közbeszerzési Értesítő szerint. A 18 hónapos időtartalmú szerződés reklámról, pr-ről, gyártásról, rendezvényszervezésről és médiafoglalásról szól, és többek között film- és honlapkészítés, médiatréningek tartása és reklámajándékok gyártása is szerepel benne.

A 35 százalékban a szakmai mintafeladat megoldása, 65 százalékban pedig az ajánlott ügynökségi árak és médiakedvezmények alapján odaítélt megbízást nettó 247 millió forintos ajánlattal az Akció-Nxs nyerte el. A kiíró eredetileg nettó 240 millióra becsülte a feladat értékét (190 millió forintra, amelytől 30 százalékkal eltérhet felfele).

A Kreatív Online információi szerint az Akción kívül még heten szálltak ringbe a megbízásért, közülük az Extreme adta a legjobb ajánlatot. A többi induló az Allison, a Carat, a Grant, a Greenlight, az Insomnia, valamint a Kornusz, az Initiative és a Rodin konzorciuma voltak. A tender eredménye tárgyalásos eljáráson dőlt el, a választott formát a MAG a feladat bonyolultságával indokolta.