Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Lidl Magyarország Bt. 2013 márciusában indították a Lidl a magyar beszállítókért programot. A program sikerét mutatja, hogy az elmúlt két és fél évben 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, így több mint 400 magyar partner termékei jelentek meg a magyarországi Lidl-áruházakban, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat, a hazai termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulása előtt - közölte a társaság.

A külpiaci eredmények is javultak, míg egy éve 117 magyar beszállító 289 terméke volt jelen 12 európai országban, jelenleg 135 magyar beszállító 406 féle terméke jut el a Lidl hálózatán keresztül 12 európai országba.

A Lidl Magyarország hazai áruházaiban több mint 60 százalékos a magyar termékek aránya, a közlemény szerint ezt az arányt tovább szeretnék növelni.

Az 1930-as években Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Jelenleg több mint 160 áruházzal van jelen országszerte, és csaknem 4000 munkavállalót foglalkoztat.