A látogatóközpontot a Vodafone a 2012-ben megkezdett budapesti székház átalakítás utolsó fázisában hozta létre. A székház átalakításának elsődleges célja az volt, hogy a Vodafone jelentős részben a saját maga által ügyfeleinek is kínált okos megoldások használatával maga is igazi mobilirodává váljon.

A látogatóközpontban a Vodafone ügyfelei  ismerhetik meg a gépek közötti kommunikációt lehetővé tevő Machine-to-Machine megoldásokat, amelyek napról-napra egyre több gépet kapcsolnak össze a mobiltechnológia segítségével. Az M2M technológia az elkövetkezendő években várhatóan gyökeresen átalakítja a mindennapokat.

A látogatóközpontban közelebbről is megismerhető a 2014 őszén bevezetett Vodafone Iroda szolgáltatás, amellyel a Vodafone Magyarország virtuális szolgáltatóként belépett a vezetékes hangszolgáltatás piacára.

QP | Quality Placement