Vezetékes- és mobiltelefon-költségek optimalizálásra adott megbízást az OBI Magyarország a SciamuS Kft.-nek. A cég olyan megoldásokat talált, amelyek segítségével több mint 50 százalékkal csökkentek a barkácsáruházlánc telekommunikációs kiadásai. A SciamuS szakemberei felmérték az OBI áruházainak infrastruktúráját, lehetőségeiket a földrajzi elhelyezkedést figyelembe véve, elemezték a telefonforgalmakat, a számlákat, a műszaki feltételeket. Ennek alapján javaslatokat tettek, amelyek informatikai beruházásokat és adminisztrációs intézkedéseket is tartalmaztak. A vizsgálat során kiderült, hogy sokszor pontatlanok a kiküldött telefonszámlák. A túlszámlázásokat egyeztették a vezetékes telefonszolgáltatójával és visszaigényelték a jogtalanul számlázott összegeket. Újratárgyalták a meglévő szerződéseket a jobb percdíjak és feltételek elérése érdekében – eközben külön figyelmet fordítottak a törvényben biztosított lehetőségek optimális kihasználására. Az OBI Magyarország dolgozói mobilflottájának kezelését, adminisztrációját és folyamatos optimalizálását a jövőben a SciamuS Kft. végzi.
QP | Quality Placement