Az már szinte biztos, hogy a beruházó DBR Metró nem cseréli le a kivitelezőt, így az a Hídépítő Zrt. marad. A műszaki problémák kezelésére több javaslatot is benyújtott a cég. Fehér László, a Hídépítő vezérigazgatója elmondta: a már ismertetett módszer, a Dunán kialakított mesterséges szigetről történő építés lenne a legdrágább, mintegy 3-3,5 milliárdos többletköltséget és három hónap csúszást jelentene. A többi, a szárazföld felől építkező változat olcsóbb és gyorsabb lenne, de bizonyos szempontból kockázatosabb is. Tegnap megérkezett a Móricz Zsigmond körtérre a metró déli alagútfúró szerkezete, amely eddig 2400 métert haladt az Etele téri végállomástól. A másik fúrópajzs 2000 méternél jár, és hat hét múlva ér oda. A tervek szerint év végéig mindkettő eléri a Fővám teret.