Az értékesítés nettó árbevétele a 2015. március 1. és 2016. február 29. közötti üzleti évben 0,71 százalékkal emelkedett az előző évhez képest, így 614 milliárd forint volt. Ez a növekedés a jelentés szerint elsősorban az élelmiszer választék fejlesztésének, a vásárlók számára kedvező akcióknak és áraknak, illetve az online kereskedelem, valamint a kis formátumú boltok fejlődésének eredménye - írták.
Az egyéb ráfordítások összege a tárgyévben 43,8 milliárd forintra csökkent. A jelentős csökkenést az okozta, hogy míg az előző üzleti évben az ingatlanokra közel 60 milliárd forint terven felüli értékcsökkenést számolt el a cég, addig az idén ennek értéke csupán 8,5 milliárd forint volt.
A pénzügyi műveletek eredménye 14,7 milliárd forint nyereség volt, ami az előző évhez képest 6,4 milliárd forinttal magasabb.
Legolvasottabb

Vakcinák: Kína megrendítő beismerést tett a hatékonyságról

Meddig véd a Pfizer-vakcina?

Kétmillió magyar nem oltatná magát, kiderült, hogy kik

Újabb, különös mellékhatást okoz a járvány

Özönlenek az ukrán határhoz az orosz katonák, a lakosságot is evakuálják?

Aldi vs. Lidl vs. Penny: összecsaptak a boltláncok, ez lett az eredmény

Csúnyán elbánik a lengyel kormány a kutyásokkal

Koronavírus: így kerültek ki az idősek az "erkölcsi törvény" hatálya alól Magyarországon
