A BKV még október 7-ig kérte az ajánlatokat, de a meghiúsulás - amely a fedezet hiánya miatt jogszerű - csak most jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben. A kért feladat a következő volt: a hatt állomáson az építészeti, szerkezet építési és szigetelés javítási munkák elvégzése, az új mozgólépcsők és liftek beépítése, a régi mozgólépcsők felújítása, az épületgépészeti és különleges gépészeti berendezések felújítása, továbbá az áramellátási rendszerek cseréje.
A tájékoztató közli az öt ajánlatban szereplő cégek neveit is, ezek a következők: közös ajánlattevőként a Swietelsky Magyarország Kft. és a ZÁÉV Építőipari Zrt.; az SDD Konzorcium, amely három tagból - Dömper Kft., Subterra-Raab Kft. és Pannon-Doprastav Kft. - állt; szintén konzorciumban indult a Magyar Bau Holding Zrt. és a STRABAG-MML Kft., míg egyedüli ajánlattevő volt a KÉSZ Építő és Szerelő Zrt. valamint az A-Híd Zrt.
Legolvasottabb

Válogatás nélkül beoltana minden 45 év felettit a kormány

Erős mellékhatása lehet a Fudan Egyetem budapesti kampuszának

Új sztráda és határállomás épülhet Magyarországon

Új korszak a NAV-nál: fogják a fejüket a könyvelők, erről nem szólt a hivatal

Két pofont is kapnak a napelemet tervezők, érdemes sietni

Kínai vakcina: pénzjutalmat kapnak a háziorvosok, ha találnak bárkit, aki felvegye

A Hell Energy győzött az Európai Bíróságon

A kilépés az unióból a nemzeti harakiri modern formája lehet
