A növekedés a fesztiválok számának emelkedéséből, valamint abból ered, hogy évről-évre nő a tranzakciók száma is a tavalyi 11 után idén már 18 magyar és külföldi fesztiválon biztosít készpénzmentes fizetési szolgáltatást, fesztiválkártyát a társaság. A készpénzmentesen, kártyával fizetők 10-30 százalékkal is többet költhetnek a fesztiválok alatt a készpénzzel vásárlókkal szemben. A fesztiválkártyák és az érintésmentes bankkártyák gyors terjedésének egyik fő oka, hogy használatukkal a fizetési tranzakciók a megszokott 20-25 másodperc helyett mindössze 3-5 másodperc alatt lebonyolíthatók.

A társaság szerint a fesztiválkártya egyik előnye az érintésmentes bankkártyákkal összehasonlítva, hogy a fesztiválkártyával jobban kontrollálható a költés a rendezvény ideje alatt, mint ha egy folyószámla teljes összege rendelkezésre állna.

A tavaly novemberben, a Cardnet Zrt., valamint a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által alapított Festipay rendezvények, fesztiválok számára nyújt teljeskörű, készpénzmentes fizetési megoldásokat a hazai és a nemzetközi piacon egyaránt. A Cardnet 2014-ben 1,7 milliárd forint nettó értékesítési bevételt és 79 millió forint üzemi eredményt ért el. A bevétel mintegy 10 százaléka származott a Festipay-ből.

QP | Quality Placement