Holnap reggel 7 órakor Békéscsabán, Barcson, Csongrádon, Dunaharasztiban, Hódmezővásárhelyen, Kaposváron, Keszthelyen, Kisvárdán, Móron, Szarvason, Szegeden és Tapolcán nyílik Lidl-üzlet, az év végéig követik őket a debreceni, dombóvári, dunaújvárosi, esztergomi, gyomaendrődi, gyulai, kazincbarcikai, komáromi, makói, mohácsi, pápai, pécsi, székesfehérvári, szigetvári és veszprémi egységek. A nyitásokra minden esetben csütörtökön lesznek, a későbbiekben pedig ezen a napon tarják majd az akciós vásárokat. Az európai tapsztalatokból kiindulva a Lidl a versenytársaknál 20-30 százalékkal alacsonyabb árakat alkalmaz majd, amit úgy tud elérni, hogy Európa-szerte keresi az adott terméket legalacsonyabb áron előállító beszállítót. A társaság szigorú titoktartásra kötelezi partnereit, de hazai élelmiszer-ipari cégek tájékoztatása szerint a Lidl egyelőre korrektebben jár el, mint riválisai. A beszállítóknak adott területen kizárólagosságot biztosít, nem kér polcpénzt, marketing-hozzájárulást és áruháznyitási díjat, cserébe viszont a legalacsonyabb árat várja el. Szakemberek eltérően vélekednek a Lidl piaci lehetőségeiről: egyesek szerint forradalmasíthatja a kiskereskedelmet a cég megjelenése, mások úgy vélik, hogy a jelenlegi szereplőkkel már nem lehet felvenni a versenyt.