Az UBER esetében már megismert, okos telefonnal könnyen kezelhető alkalmazással, de hivatalos, licensszel rendelkező budapesti taxitársaságként üzemelő Taxify nem titkolt célja, hogy az innovatív, jövőbe mutató, applikációjával gyorsan meghódítsa az erre fogékony és az Uber magyarországi kivonulásával "hoppon maradt" közönséget - olvasható a társaság közleményében.

A gombnyomással hívható autók, a GPS koordináták alapján, az applikációban követhető utazást és a leegyszerűsített, automatikus fizetési rendszert kínálnak.

A vállalat emlékeztet, hogy az elmúlt időben többször is felszínre tört, hogy a budapesti taxiszolgáltatás minősége nem felel meg a 21. századi elvárásoknak. A magát kevésbé taxi vállalatnak, sokkal inkább infotech start-up cégnek valló Taxify úgy véli, hogy a taxizás élménye újradefiniállható. A Taxify alkalmazást, az első bejelentést követően, már több ezren töltötték le.

A két hónapon belül jelentősebb flottában gondolkodó,majd azt folyamatosan a kereslet alapján bővíteni tervező Taxify különösen nagy hangsúlyt fektet a sofőrök képzésére a megjelenéstől a viselkedésen keresztül egészen az egységes, barátságos kommunikációig.

Lehetnek gyermekbetegségek

A Taxify ígérete szerint már az első naptól kezdve egy érezhetően más szolgáltatást fog nyújtani, mint a hagyományos taxitársaságok, azonban a Taxify csapata türelmet és megértést kér az esetleges kezdeti hibák és problémák előfordulásáért, melyeket a felhasználók visszajelzései alapján azonnal orvosolnak majd. A tervek szerint szeptember elsejére már egy komplex, kiforrott szolgáltatást élvezhetnek a Taxify utasai.