A Spar Magyarország kezdeményezésére 2019-ben indult Hungaricool termékversenyre olyan kiváló minőségű , Magyarországon előállított, izgalmas termékeket várnak, amelyek új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók. Fontos szempont, hogy magas minőségűek legyenek. Ha van ilyen terméke, akkor itt a lehetőség!

Food és nonfood termékkel is nevezhet

A termékversenyre élelmiszer és non-food kategóriákban nevezhet. Előbbinél fontos szempont, hogy csak előre csomagolt kiszerelésű termékeket fogadnak el. Tejek, tejtermékek, fagyasztott készítmények, zsírok és olajok, feldolgozott vagy szárított zöldségek, gyümölcsök, édességek, gabonafélék, hús-, sütő-, és tojástermékek, sók, fűszerek, levesek, szószok, mártások, saláták, szendvicskrémek, biotermékek, speciális élelmiszerek, bébi-, és kényelmi ételek, élelmiszer-adalékok, italok és állateledelek kategóriacsoportban várják a jelentkezéseket. 

Egyre több az egészségtudatos innováció

A korábbi három versenyen csaknem félezer induló mutatta be termékeit, amelyek közül legtöbben italokkal, kávékkal, lekvárokkal, reform-élelmiszerek neveztek. Az eddigi tapasztalatok szerint egyre több egészségtudatos, „minden-mentes”, termék jelenik meg a pályázatokban, ugyanakkor hagyományos ételekkel is sokan jelentkeznek. 

A program részeként, a Spar Beszállítói Akadémián folyamatos mentorálásban részesülnek a nyertesek a minőségügyi, marketing és logisztikai folyamatok terén.

A K&H is segíti a győzteseket

A K&H a Hungaricool 2022/23-as 4. évadában pénzügyi tanácsadóként támogatja a termékverseny pályázóit, amellyel a program is szintet lép. A pénzintézet ugyanis a nyerteseket személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással is segíti, hogy teljesíteni tudják a Spar felé vállalt kötelezettségeiket. 

A legjobbak az Interspar polcaira is felkerülnek

A megmérettetés győztesei eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-, vagy izgalmas non-food termékekkel kerülhetnek az Interspar áruházak, illetve a Spar Online shop kínálatába. 

Az eddigi három Hungaricool keretében már 26 győztes beszállító összesen több mint száz termékcikkel van jelen az áruházlánc polcain. A program keretében a nyerteseket üzleti mentorként széles körű marketingtámogatással is segítik a SPAR Beszállítói Akadémia keretein belül.

További részleteket ezen a weboldalon találhat.