Az utóbbi napok híre, hogy Budapesten egyre több CBA-nál tűnik el a három betű a Príma üzletek neve elől.
A HVG információi szerint a cégcsoport tulajdonosai az "elitebb", jobb helyen lévő boltokat így kívánják megkülönböztetni. Emellett az is motiválhatja a névváltást, hogy több cégük jelentős bevételkiesést szenvedett el tavaly. A lap szerint a CBA neve már megkopott. A közösségi oldalakon is rendszeresen az üzletlánc bojkottálására szólítanak fel.
Korábban az Origo is arról írt, hogy a CBA szeretné, ha a vásárlói külön márkaként kezelnék a Prímát, ezért kiveszik a logójából a CBA márkajelzést. A cég üzlettípusaiban a helyiség kialakítása és a kiszolgálás különbözik, nem úgy, mint a Tescónál, ahol az üzletek mérete számít.
A Napi.hu egy olvasója vasárnap délelőtt fotót készített arról, ahogy a Budapesten az Erzsébet tér sarkán, az Október 6. utca elején lévő CBA-üzletet éppen átmatricázzák. A fotón egyszerre látható a régi és az új logó.
Legolvasottabb

Nyugdíjemelés: idén mások a szabályok, ezt érdemes észben tartani!

Amit Oroszország nem intézett el az ukrajnai háborúval, azt Kína pusztítja el

Földgáz: megkavarta az árakat az uniós bejelentés

Mit jelenthet Putyinnál, ha azt mondja: Van egy problémánk?
Vargabetűket írt le a forint

Kiesett a Tesla az elitklubból, Musk a Twitteren fakadt ki a döntésre

Sötét árnyék vetül az egyik nagy magyarországi presztízsberuházásra
Németország borítja az uniós olajembargót, külön tiltást vezetnek be
