Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Az RTL Klub legerősebb főműsoridős fegyvere továbbra is a "Legyen Ön is milliomos". Vágó István műveltségi vetélkedője a 18-49 év közötti korosztály körében 22-25 százalékos volt a nézettsége a teljes lakosságot figyelembe véve, míg a Tv2 ugyanekkor futó Hárman Párban című műsorára csak 11-14 százalék volt kíváncsi. A Barátok közt a tőle elvárt módon hozta a 21-25 százalék körüli nézettséget. Az MTV legsikeresebb műsora a szombat esti Szeszélyes évszakok volt. A Tv2 műsorai közül a csak a Nagy Ő és a Szulák Andrea-show tudta javítani nézettségét, míg az All you need is love és a Dalnokok Ligája lejjebb csúszott. A Folytassa, Claudia a lakosság alig 10 százalékát tudta a képernyő elé ültetni. Szombat este a Pasik jobban szerepelt, mint az Activity, és hajszállal bár, de a Survivor-ra is többen voltak kíváncsiak, mint a Tv2-n sugárzott Elvált nők klubja című vígjátékra. Vasárnap este a Naplót a vártnak megfelelően jóval többen választották, mint a Szeress most-ot. Az esti film esetében azonban az Arnold Schwarzenegger nevével fémjelzett Végképp eltörölni jóval több nézőt vonzott, mint a Tv2-n sugárzott katasztrófafilm. Az összes 18-49 év közötti tévénézőt tekintve az RTL Klub 34,7, a Tv2 32, az MTV pedig 10,5 százalékos átlagos nézettséget ért el a múlt héten, míg a teljes, 4 év feletti lakosságot tekintve 40,4; 31,4; illetve 11,8 százalékot teljesítettek az adók - áll az AGB Hungary felmérésében, melyet az RTL Klub bocsátott a NAPI Online rendelkezésére.