Business Talks '24
Üzleti konferencia
Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!
jegyét most.
Általánosan jellemző a közvéleménykutatásban részt vevő összes kategória szereplőjére, hogy nem terveznek komoly beruházásokat az elkövetkező időszakban.
A szállodaipari vállalkozások Turizmusbarométer mutatója valamivel magasabb az átlagnál, 39,5 százalék, ami azonban jelentősen elmarad a 2008 első félévi 52,5 százalékos szinttől. A szállodák szerint üzletágukat a konferencia- és egészségügyi turizmus lesz a jellemző a következő hat hónapban.
A vendéglátóipari vállalkozások mutatója 32,9 százalék, ez szintén magasabb mint az elmúlt félévi, a várakozások azonban így sem túlságosan derűlátóak, mind a külföldi, mind a belföldi vendégszám csökkenésére számítanak a legtöbben.
Az utazásszervező és -közvetítő vállalatok konjunktúraindexe 34 százalék, ez viszont 0,6 százalékponttal elmarad az elmúlt fél évben mért értéktől. Az ebbe a kategóriába sorolt vállalkozások szerint a következő félévben a lakosság kevesebbet tud majd fordítani üdülésre, mint az elmúlt fél évben.