A díjbevétel dinamikus növekedésében jelentős szerepet játszottak az új szerződések, amelyek állománydíja 11 százalékkal emelkedett 2014 első negyedévéhez képest - adta hírül a társaság.

A MABISZ nemrégiben kiadott negyedéves piaci jelentéséből kiderül, hogy ebben a negyedévben az összes új életbiztosítási értékesítés 14 százalékát az NN Biztosító hozta, szemben az egy évvel ezelőtti 12,4 százalékkal. A cég növekedését a teljes életbiztosítási piac 2,6 százalékos zsugorodása mellett érte el.

A nyugdíjbiztosítások piacán az NN és a Generali is egyaránt 721 millió forintos első negyedéves díjbevételt és 13 százalékos piaci részesedést ért el, és ezzel a piac legnagyobb szereplőivé nőtték ki magukat. A teljes elmúlt évre vetítve az NN 1,635 milliárd forintos bevételt ért el nyugdíjbiztosítási díjakból.

Sikeresen szólítunk meg új ügyfeleket is; az első negyedévben értékesített szerződéseink fele új ügyfelek igényeire ad választ - mondta Cornelia Coman az NN Biztosító vezérigazgatója.

QP | Quality Placement