Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A NAPI Gazdaság cikke A csoport központi beszerzése révén nem csak nálunk, hanem a környező országokban is lehet majd kapni a Technika névre keresztelt saját márkát. A slágertermék az LCD-tévé lesz: a 66 centiméteres képátlójú terméket 120 ezer forintért kínálják. A hagyományos képcsöves, 72 centis képátlójú tévét a saját márkája alatt 55 ezerért adja a hipermarketlánc, de lesz Technika márkanév alatt DVD-, mp3-lejátszó és több háztartási kisgép is. Nem saját márka alatt olcsó laptopot is tesz a polcokra a Tesco, a tervek szerint 100 ezer forintért, középtávon pedig olyan játékkonzolt szeretne a piacra dobni, amely kompatibilis lenne mind a PS2-, mind az XBox-, mind a Nintendo-játékokkal. Hogy általában mi lesz az idei karácsonyi slágertermék, azzal kapcsolatban megoszlanak a vélemények: van, aki az LCD-tévékre esküszik, van, aki a globális helymeghatározókra (GPS), mindenesetre az egyes láncoktól jellemzően eltérő válaszokat kaptunk, hiszen mostanában már az elektronikai áruházak is igyekeznek specializálódni. Az új generációs televíziók és a DVD-felvők/lejátszók azért minden válaszban szerepeltek. Az egyik barkácsáruház karácsonyi kínálatában kiemelt ajánlat a csokoládé-szökőkút - nyilvánvalóan azoknak szól, akik régóta házimozirendszeren nézik a lapos tévéjüket és a hálószobában a vízágy alatt van már egy lábmasszázsgép.