A projekt finanszírozója az uniós útfejlesztési program, az IKOP. A szerződés 36 darab földgázmotoros (CNG hajtású) alacsonypadlós szóló- és 5 darab, ugyanilyen, de csuklós buszra szól.

A szólóbuszokat 3 egyforma kétszárnyú, míg a csuklósokat 4 egyforma kétszárnyú ajtóval kell felszerelni. A buszoknak EK típusbizonyítvánnyal kell rendelkezniük. A felszerelésükbe tartozik a az utastájékoztató eszköz, az ajtóműködtető-, le- és felszállásjelző rendszer, a kerekesszékkel a járműre való fel- és leszállást elősegítő kisegítő rámpa, továbbá az elektronikus jegyrendszer előkészítés is.

A MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. az összességében legelőnyösebb ajánlatával nyert, de az értékelésnél annyira túlsúlyos volt az ár, hogy az lett a meghatározó.

Ajánlatot tett még a lengyel Solaris Bus & Coach S.A., valamint az Evobus Hungária Kereskedelmi Kft.

QP | Quality Placement